18.7.2015

Porin hulinaviikko.


Tällä viikolla tämän kauppungin rytmi on erilainen. Pori Jazz ja Suomi Areena ovat täyttäneet kaupungin tapahtumillaan. Tänä vuona omat jazzailuni ovat jääneet ja kait jäämässäkin vähiin. Toki jazzkatu on tullut käveltyä läpi. Ja Suomi areenan kansalaisareenalta tuli lasten kanssa kerättyä ilmapalloja ja karkkia. Tietenkin tuli  nautittua maisemista maailmanpyörässä, jollainen tänä vuonna oli jazzkadulle pystytetty. Minulla ei suinkaan ole tapahtumia vastaan mitään, mutta muut tekemiset ovat vieneet ajan. Ja toisaalta sitä jotenkin on ihan jazzfiiliksissä ihan vain täällä juuri nyt asuessa. Siinä yksi tämän Porin ulottuvuuksista.

4 kommenttia :

  1. Porin jazz kuuluu monen kesään..muttei ei mun. Kerran oon käynny. Jotenki ei vaa iskeny sellane hälinä ja olin viell mahdottoma nuariki..hih

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä tykkään kyllä jazzailla jos on sopiva fiilis. Joskus nautin ihmisvilinästä, toisinaan taas en yhtään.

      Poista
  2. Kauniita kuvia. Porissa en ole tainnutkaan tulla käyneeksi.

    VastaaPoista